L’administració electrònica permet que els serveis que ofereix l’administració a la ciutadania es prestin d’una manera més eficaç, ràpida i eficient, facilita l’acostament als ciutadans, multiplica els canals pels quals aquests s’hi poden relacionar, i en simplifica les relacions. Amb l’objectiu de millorar l’eficiència interna, les relacions interadministratives i les relacions de l’Administració amb la ciutadania, les empreses i les organitzacions.
El Consell Comarcal del Bages, amb el suport de la Diputació de Barcelona ofereix aquest taller "Promoure l’ús del canal digital i dels mitjans d’identificació electrònica entre els col·lectius obligats" orientat als col·lectius i professionals que estan obligats a relacionar-se telemàticament amb l'administració: petita i mitjana empresa, autònoms, associacions i entitats sense finalitat de lucre, gestories i col·lectius professionals o socials.
Aquests tallers es duran a terme on line els dies 17 i 18 de desembre, de 16 a 19 h.
Cal inscripció prèvia.
Recomanable (disposar d’un certificat digital –idCAT, FNMT, DNIe...). Durant el curs s’explicarà com aconseguir-ne un a través de la targeta sanitària personal.
Trobeu tota la informació a la Documentació.
Accediu a l'enllaç per fer la vostra sol.licitud.
Rebreu instruccions per accedir als tallers per e-mail un cop formalitzada la inscripció.