Tallers telemàtics per a la promoció de l'administració electrònica

Dimarts, 15 de desembre de 2020

L’administració electrònica permet que els serveis que ofereix l’administració a la ciutadania es prestin d’una manera més eficaç, ràpida i eficient, facilita l’acostament als ciutadans, multiplica els canals pels quals aquests s’hi poden relacionar, i en simplifica les relacions. Amb l’objectiu de millorar l’eficiència interna, les relacions interadministratives i les relacions de l’Administració amb la ciutadania, les empreses i les organitzacions.

El Consell Comarcal del Bages, amb el suport de la Diputació de Barcelona ofereix aquest taller "Promoure l’ús del canal digital i dels mitjans d’identificació electrònica entre els col·lectius obligats" orientat als col·lectius i professionals que estan obligats a relacionar-se telemàticament amb l'administració: petita i mitjana empresa, autònoms, associacions i entitats sense finalitat de lucre, gestories i col·lectius professionals o socials.

Aquests tallers es duran a terme on line els dies 17 i 18 de desembre, de 16 a 19 h.

Cal inscripció prèvia.

Continguts:

  • Sistemes d'identificació i signatura (certificat de representat legal, idCAT i l'idCAT Mòbil).
  • Seu electrònica d’una administració (webs ajuntaments i altes entitats locals)
  • e-TRAM. (tràmits on line)
  • e-Notum. (notificacions electròniques)
  • eFACT ,FACE i B2Brouter (factures electròniques)
  • REPRESENTA (persones que poden realitzar les tramitacions en nom vostre –gestors...-)
  • FINESTRETA ÚNICA EMPRESARIAL (on es pot realitzar la tramitació)

Objectius:

  • Promoure l'ús del canal digital i dels mitjans d'identificació electrònica
  • Conèixer el funcionament de les aplicacions i serveis que les administracions posen al servei dels interessats.
  • Ajudar en la tramitació i justificació de subvencions
  • Conèixer el funcionament de la Finestreta Única Empresarial
  • Donar suport en la licitació i facturació de forma electrònica

Formadors:

  • Impartit per formadors experts en totes les eines de l’administració electrònica.

Elements necessaris:

  • Ordinador amb webcam, micròfon i connexió a internet.
  • Telèfon mòbil. Targeta CATSalut i DNI.

Recomanable (disposar d’un certificat digital –idCAT, FNMT, DNIe...). Durant el curs s’explicarà com aconseguir-ne un a través de la targeta sanitària personal.

Trobeu tota la informació a la Documentació.

Accediu a l'enllaç per fer la vostra sol.licitud.

Rebreu instruccions per accedir als tallers per e-mail un cop formalitzada la inscripció.

Darrera actualització: 21.12.2020 | 11:38