L'atenció al ciutadà de l'Ajuntament de Monistrol de Montserrat es basa en les oficines d'Atenció Ciutadana (OAC).
L'OAC facilita als ciutadans la tramitació de bona part de les gestions que necessiten fer i també els assessora, els orienta i els informa sobre diversos aspectes del municipi i/o extra municipals dins de l'àmbit a tractar.
Posa a l'abast de tots els habitants del municipi canals comunicatius disponibles com ara: presencial, telefònic i telemàtic.
Els tràmits es poden realitzar per:
Internet, a través del servei “e-Tram” del web municipal.
Per a qualsevol dubte referent al servei i/o concertar cita prèvia truqueu al 938 350 011 de dilluns a divendres, de 9 a 14h.
Per altra banda, a l'apartat de Tràmits del web de la Generalitat de Catalunya també es poden dur a terme tràmits municipals com autoritzacions per a la realització d’activitats amb risc d’incendi forestal i comunicacions de crema.