L'oficina de Sistemes i Serveis d'Informació (OSSI) de l'Ajuntament de Monistrol de Montserrat gestiona els espais web, plataformes i portals electrònics de l'Ajuntament de Monistrol de Montserrat. També és responsable del Sistema de Gestió Documental de l'Ajuntament, L'Arxiu Municipal i altres repositoris de dades i informació d'aquest ajuntament.
A més dels àmbits d'Administració Electrònica, Gestió Documental i Arxiu, aquesta oficina fa gestió i coordinació de les iniciatives de PARTICIPACIÓ CIUTADANA, CULTURA (Excloent fires i festes) i PROTECCIÓ PATRIMONIAL, així com un seguiment de polítiques de BON GOVERN, GOVERN OBERT i TRANSPARÈNCIA.
La missió d'aquesta Oficina és que Monistrol sigui un municipi amb serveis públics de qualitat i amb un ajuntament transparent, ètic i participatiu.
Actualment, estem coordinant el PLA DE DESENVOLUPAMENT DIGITAL MUNICIPAL i els processos de SIMPLIFICACIÓ ADMINISTRATIVA d'aquest ajuntament, per tal de reduir la burocràcia i fer que l'ajuntament sigui més accessible per als monistrolencs.
Aquesta Oficina funciona amb col·laboració del Servei d'Informàtica Municipal del Consell Comarcal del Bages