Oficina de Sistemes i Serveis d'Informació

L'oficina de Sistemes i Serveis d'Informació (OSSI) de l'Ajuntament de Monistrol de Montserrat gestiona els espais web, plataformes i portals electrònics de l'Ajuntament de Monistrol de Montserrat. També és responsable del Sistema de Gestió Documental de l'Ajuntament, L'Arxiu Municipal i altres repositoris de dades i informació d'aquest ajuntament.

A més dels àmbits d'Administració Electrònica, Gestió Documental i Arxiu, aquesta oficina fa gestió i coordinació de les iniciatives de PARTICIPACIÓ CIUTADANA, CULTURA (Excloent fires i festes) i PROTECCIÓ PATRIMONIAL, així com un seguiment de polítiques de BON GOVERN, GOVERN OBERT i TRANSPARÈNCIA.

La missió d'aquesta Oficina és que Monistrol sigui un municipi amb serveis públics de qualitat i amb un ajuntament transparent, ètic i participatiu.

Actualment, estem coordinant el PLA DE DESENVOLUPAMENT DIGITAL MUNICIPAL i els processos de SIMPLIFICACIÓ ADMINISTRATIVA d'aquest ajuntament, per tal de reduir la burocràcia i fer que l'ajuntament sigui més accessible per als monistrolencs.

Aquesta Oficina funciona amb col·laboració del Servei d'Informàtica Municipal del Consell Comarcal del Bages

Carrer Sant Joan, 1, Edifici Can Gibert, segon pis - 08691 Monistrol de Montserrat - Barcelona (Catalunya)
Nom de contacte: Enric Ansó Garcia, Tècnic Superior d'Arxiu i Administració Electrònica
Telèfon: 938 350 011
Telèfon: Ext. 9
Adreça electrònica: ansoge@monistroldemontserrat.cat
Adreça electrònica: mdm.arxiu@monistroldemontserrat.cat
Horari:  
De dilluns a divendres laborables, de 9:00 a 14:00 hores. Dijous també de 17:00 a 20:00 hores. Només cita prèvia. Es poden concertar reunions fora d'horari entre dilluns a dissabte, previ acord.
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 29.11.2024 | 19:08